Kurz:  "Key Account Manager | manažér pre kľúčových zákazníkov v praxi"


     

     Anotácia kurzu:tento kurz je určený pre všetkých, ktorí sa stretávajú v rámci obchodu a služieb so zákazníkmi. Či už ste vo svojom odbore profesionál, alebo na pozícii Key Account Managera len začínate, toto školenie Vám umožní získať praktické aj teoretické vedomosti potrebné pre prax. Uvedomiť si hodnotu kľúčového zákazníka, zdokonaliť sa vo vecnej a osobnostnej analýze kľúčového zákazníka, zdokonaliť sa v stanovovaní efektívnej stratégie rozvíjania obchodu s kľúčovými zákazníkmi, to je len pár oblastí manažéra pre kľúčových zákazníkov, ktoré musí ovládať a poznať. Tréningový kurz je určený pre predajcov, obchodných zástupcov, vedúcich obchodných oddelení, nákupcov či majiteľov firiem. Školenie otvárame pre individuálnych klientov, ako aj ucelené firemné tímy. Kontaktujte nás a informujte sa na možné termíny školenia. Kurz Vám ušijeme priamo na mieru - sme tu pre Vás !

Radi by ste teda zefektívnili proces predaja kľúčovým zákazníkom ? Viete rýchlo reagovať na potreby kľúčového zákazníka ? Chcete obstáť aj v tých najnáročnejších obchodných situáciách ? Udržanie a rast profitabilných vzťahov s najdôležitejšími zákazníkmi sa v poslednej dobe stáva jedným z kľúčových faktorov k udržaniu dobrých obchodných výsledkov. Proces rokovania s týmito zákazníkmi je však stále náročnejší. Key Account Management (ďalej KAM) vyžaduje zmeny v oblasti procesov riadenia predaja a ďalších nadväzujúcich oblastí, ktoré súvisia s uspokojovaním potrieb zákazníkov. Prináša vždy väčšie nároky na administratívnu prácu – množstvo nových sledovaných faktorov, vytváranie záznamov o nich, konkrétne formulácie cieľov v rôznych oblastiach a obsiahle popisy ciest, ako ich dosiahnuť… Túto časť predaja obchodníci nemajú veľmi radi. Často sú orientovaní skôr na konkrétne merateľné ciele a zmena postoja stojí ich samotných a celú firmu veľké úsilie. Tento tréning vám poskytne kvalitný návod na to, ako úspešne pracovať aj s náročnými zákazníkmi priamo v obchodnej praxi.

Ciele predmetného školenia:
- uvedomiť si hodnotu kľúčových zákazníkov pre firmu
- zdokonaliť sa vo vecnej a osobnostnej analýze kľúčového zákazníkov
- zdokonaliť sa v stanovovaní efektívnej stratégie rozvíjania obchodu s kľúčovými zákazníkmi
- zdokonaliť sa v budovaní vzťahov so zákazníkom pomocou presnej, vecnej a presvedčivej komunikácie
- rozvinúť schopnosti aktívne počúvať a porozumieť potrebám, očakávaniam a kúpnym motiváciám zákazníkov
- získať teoretické a predovšetkým praktické zručnosti z oblasti psychológie, neverbality, sociálnej interakcie či NLP
- mnoho mnoho iného v rámci diskusie, otázok a interaktívnych cvičení v komunikácii so skúseným lektorom z praxe

Oblasti a nosné témy školenia: :  charakteristika kľúčového zákazníka, objem predaja, podiel na objeme predaja, potenciál. Analýza kľúčového zákazníka, potreby, rozhodujúci ľudia, spôsob rozhodovania, analýza kúpnych motivácií, osobnostné typy a stratégie jednania podľa osobnostných typov.  Analýza postavenia firmy u kľúčového zákazníka, silné a slabé stránky, príležitosti a ohrozenia, ako využiť naše silné stránky a príležitosti, ako minimalizovať riziko slabých stránok a ohrození. Starostlivosť o kľúčových zákazníkov, spôsoby starostlivosti, tvorivá dielňa nových nápadov starostlivosti o zákazníkov. Stanovovanie cieľov a plánov rozvoja obchodu s kľúčovými zákazníkmi, stanovovanie cieľov a tvorba plánu, iné dohodou.

Čo kurzom získate: stále viac firiem je závislých od menšieho počtu strategických zákazníkov. Systematickým a kreatívnym spôsobom práce môžeme významne zvýšiť efektivitu a úspešnosť predaja kľúčovým zákazníkom. Účastníci sa zdokonalia v schopnosti analyzovať a porozumieť situácii zákazníka, formulovať stratégiu pre kľúčového zákazníka, spracovať zákaznícky plán, optimalizovať riešenie, viesť zákaznícky tím a koordinovať aktivity ku kľúčovému zákazníkovi. Kombinácia prednášky, diskusie, individuálnych úloh, skupinovej práce, prípadových štúdií a vlastných analýz. Počas programu si každý účastník vytvorí „account plán“ a aplikuje poznatky z programu pre vybraného kľúčového zákazníka.


 

  • Dĺžka, trvanie kurzu Key Account Manager:  min. 1 deň 
  • Úroveň obtiažnosti kurzu: začiatočníci / pokročilí / profesionáli
  • Miesto konania kurzov a školení:  Bratislava / Slovenská republika / Česká republika
  • Kategória ponúkaných vzdelávacích kurzov a seminárov: manažérske kurzy / otvorené / ďalšie vzdelávanie a rozvoj
  •       Možnosť absolvovať vzdelávanie | forma výuky: denná, individuálna (One to One) aj skupinová / prispôsobujeme potrebám
  •       Odborný garanti vzdelávania:  odborný interný a externý tím školiaceho strediska v oblasti osobnostného a kariérneho rozvoja
  •       Termíny konania: ASAP (ponúkaný kurz a vzdelávanie organizujeme pravidelne - min. 1 * týždenne počas celého kalendárneho roka 2022)
  •       Vzdelávacie metódy: individuálne a skupinové riešenie situácií, práce a úlohy, prípadové štúdie, video analýza, literatúra, odporúčania a riešenia, prax
  •       Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenie  (obsah, témy atď.) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
  •       Cieľová skupina a max. počet účastníkov:  každý kto chce zlepšiť osobnostné a odborné zručnosti / min. počet účastníkov na jeden kurz: 1 účastník
       Cena kurzu od:  145,- eur  /  1 účastník

chcem viac info

Key Account Manager kurz skolenie training

Konzultacie

 

TvojKouč.sk | rozvojové centrum®
Záhumenská 13, 841 06 Bratislava
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Info Linka: +421 940 575 609
Web:  www.TvojKouc.sk

soft skills trening skolenie

Výnimočný servis a klientský prístup

Ak máte záujem o odborný kariérny rast či osobnostný rozvoj, ste na najlepšej adrese. Tím spolupracovníkov lektorov, poradcov, školitelov a koučov je pripravený Vaše vedomosti a zručnosti  rozvinúť na maximum. Kurzy a školenia Vám ušijeme na mieru. Kontaktujte nás, sme tu pre Vás. Radi Vám odborne poradíme: +421 940 575 609