Kurz: "Náročný zákazník a klient v zákazníckom servise | praktická komunikácia a psychológia"


      

      Anotácia kurzu: náročný zákazník a klient v zákazníckom servise, obchode a predaji. Ako komunikovať s klientmi ? Ako im porozumieť ? Ako si budovať lepšie vzťahy ? Ako zaujeť náročného zákazníka ? Ako riešiť prípadné nedorozumenia a konflikty ? Ako byť skvelý v oblasti obchodu a služieb ? Ako byť výnimočný v obchodnom a pracovnom styku ? Ako dosiahnuť lepšie predaje, spokojnosť klientov aj firmy ? Ak Vás tieto otázky občas napadnú, potom je priestor na získanie nových pohľadov, inšpirácii, praktických vedomostí a zručností vo sfére obchodu a služieb. Zákaznícky servis znamená práca s klientami a zákazníkmi. Pre každého obchodníka sú jeho klienti  zdrojom aj výsledkom úspechov, či neúspechov. Práca so zákazníkmi však nie je vždy ľahká. Ako byť úspešní sa dozviete na tomto kurze a školení. Informujte sa na najbližšie termíny už tento mesiac !

Výstupné vedomosti:  zlepšíte si svoju komunikáciu. Získaje nástroje a informácie z oblasti typológie Vašich zákazníkov. Zlepšíte si obchodné a predajné zručnosti. Naučíte sa riešiť problémy a konflikty. Osvojíte si techniky ako efektívne a korektne zvládať požiadavky a problémy zákazníkov, zlepšíte sa v profesionálnej komunikácii v oblasti riadenia rozhovoru, kladenia otázok, aktívneho počúvania a zvládania krízových situácií ako napr. riešenie reklamácií. Získate návody ako efektívne zdolávať námietky s ktorými sa každodenne stretávate a ktorých nezvládnutie znamená stratu zákazníka.

Kurz je určený: záujemcom pre oblasť obchodu a predaja, začínajúcim aj skúseným obchodníkom a predajcom, obchodným reprezentantom, pracovníkom zákazníckeho servisu, majitelom, sales managerom, všetkým, ktorí pri svojej práci prichádzajú do styku so zákazníkmi, iné. V prípade záujmu o predmetné školenie nás kontaktujte a informujte sa na najbližší možný termín.

Obsah kurzu:
- nároční zákaznícky servis v práci obchodníka, predajcu
- typológia, spoznanie svojich silných a slabých stránok pri jednaní s klientom
- asertívne zvládanie konfliktných situácií
- techniky a spôsoby zvládania konfliktných situácií
- typy náročných zákazníkov z praxe a ako na nich
- spôsoby efektívneho riadenia rozhovoru
- ako zvládať vžité negatívne zásady postoja zákazníka
- pružné zvládanie klasických námietok
- modelové situácie s poskytnutím spätnej väzby
- identifikácia prvkov správania zákazníkov, ktoré nás rozčuľujú
- zvládanie seba, techniky zvládania stresu – dlhodobé, strednodobé, krátkodobé
- riešenie sťažností
- konflikty a sťažnosti
- prečo sa zákazníci sťažujú?
- aký je môj postoj k sťažnostiam
- sťažnosti ako príležitosti (dôležitý nástroj riadenia kvality)
- zásady riešenia sťažností
- čo robiť a čo nerobiť pri vybavovaní sťažností
- ako zaručene stratiť zákazníka
- nároční zákazníci
- typológia zákazníka, typy správania
- sedem kľúčov k jednaniu s náročným zákazníkom
- excentrický zákazník
- štyri typy náročných zákazníkov
- jednanie s náročným zákazníkom
- sebareflexia, plán sebarozvoja

Program je určený:  pre každého kto pôsobí v oblasti predaja a obchodu, pracuje so zákazníkmi a klientmi, komunikuje so zákazníkmi, rieši problémy, zaoberá sa aj sťažnosťami zákazníkov, chce sa naučiť ako sťažnosti zvládať, ako pristupovať k náročným klientom. Cieľom kurzu je naučiť a v praxi precvičiť sociálne zručnosti účastníkov, ktorí budú po absolvovaní kurzu: vedieť identifikovať základné princípy zvyšujúce zákaznícku starostlivosť, zvyšovať počet nielen spokojných, ale aj verných zákazníkov, lepšie využívať zručnosti potrebné pri poskytovaní služieb zákazníkom, vhodnejšie pracovať so svojím postojom a pracovnými podmienkami pri uspokojovaní zákazníkov, vedieť identifikovať rôzne typy zákazníkov a prispôsobovať prístup k nim a mnoho mnoho iného.


 

  • Dĺžka, trvanie kurzu | školenia:  min. 1 deň 
  • Úroveň obtiažnosti kurzu: začiatočníci / pokročilí
  • Miesto konania kurzov a školení:  Bratislava / Slovenská republika / Česká republika
  • Kategória ponúkaných vzdelávacích kurzov a seminárov: manažérske kurzy / otvorené / ďalšie vzdelávanie a rozvoj
  •       Možnosť absolvovať vzdelávanie | forma výuky: denná, individuálna (One to One) aj skupinová / prispôsobujeme potrebám
  •       Odborný garanti vzdelávania:  odborný interný a externý tím školiaceho strediska v oblasti osobnostného a kariérneho rozvoja
  •       Termíny konania: ASAP (ponúkaný kurz a vzdelávanie organizujeme pravidelne - min. 1 * týždenne počas celého kalendárneho roka 2022)
  •       Vzdelávacie metódy: individuálne a skupinové riešenie situácií, práce a úlohy, prípadové štúdie, video analýza, literatúra, odporúčania a riešenia, prax
  •       Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenie  (obsah, témy atď.) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
  •       Cieľová skupina a max. počet účastníkov:  každý kto chce zlepšiť osobnostné a odborné zručnosti / min. počet účastníkov na jeden kurz: 1 účastník
       Cena kurzu od:  145,- eur  /  1 účastník

chcem viac info

kurz predajne zrucnosti

Konzultacie

 

TvojKouč.sk | rozvojové centrum®
Záhumenská 13, 841 06 Bratislava
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Info Linka: +421 940 575 609
Web:  www.TvojKouc.sk

soft skills trening skolenie

Výnimočný servis a klientský prístup

Ak máte záujem o odborný kariérny rast či osobnostný rozvoj, ste na najlepšej adrese. Tím spolupracovníkov lektorov, poradcov, školitelov a koučov je pripravený Vaše vedomosti a zručnosti  rozvinúť na maximum. Kurzy a školenia Vám ušijeme na mieru. Kontaktujte nás, sme tu pre Vás. Radi Vám odborne poradíme: +421 940 575 609