Kurz:  "Online digitálny marketing | SEO, PPC, internetová reklama v praxi"


Anotácia kurzu: online marketing, internetová reklama, SEO, PPC. Na tomto kurze a školení sa dozviete všetky informácie o oblasti digitálneho marketingu. Dnes už dávno neplatí, že online internetový svet je na okraji záujmu fireim, spoločností aj bežných ľudí. Práve naopak. Čím ďalej tým viac je online svet relevantnejší a dôležitejší. Podľa výskumov dnes ľudia vyhľadávajú informácie, nakupujú či budujú kontakty a vzťahy viac ako kdekolvek inde. Online svet sa stal vážnym konkurentom reálneho sveta. Tí ktorí majú informácie ako reklama a marketing na internete funguje, tí sú nesmierne žiadaní a uznávaní. Staňte sa teda expertom v tejto oblasti - investujte do školenia, investujte do seba. Získate zručnosti, vedomosti aj know how ako na online internetovú reklamu.

Ciele kurzu: Naučíme vás všeobecné aj konkrétne postupy, ako možno vďaka webovým stránkam a šikovnému online marketingu získať zákazníkov.ľudí a firiem či pozornosť  Dozviete sa, ako pripraviť webovú prezentáciu (tvorba obsahu), ako ju môže propagovať (SEO, sociálne siete, SEM, PPC, ...) a ako to všetko merať a vyhodnotiť návratnosť investície (Google Analytics). A mnoho mnoho iného !

Kurz je určený:
- Pracovníkom marketingových oddelení, ktorí sa potrebujú a chcú dozvedieť o aktuálnych trendoch
- Podnikateľom, ktorí spoznajú prínos internetového marketingu pre svoj biznis
- Absolventom, ktorí sa snažia získať uplatnenie v marketingu
- Ľuďom, ktorí chcú začať pracovať v digitálnom marketingu a potrebujú získať ucelený prehľad o online svete

Obsah a témy školenia:
- Úvod do digitálneho marketingu
prehľad jednotlivých podôb internetového marketingu, ich možnosti, výhody
ako pripravovať a zapojiť nástroje online marketingu do marketingových stratégií
právny rámec podnikania na internete

- Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO)
Ako zabezpečiť zobrazovanie webu na predných pozíciách vyhľadávačov
ako vyhľadávače fungujú
čo sú kľúčové slová a ako s nimi pracovať
čo všetko ovplyvňuje pozície vo vyhľadávaní
ako skontrolovať zoptimalizované stránky
čo sú spätné odkazy a prečo je dôležité je budovať
akým technikám sa pri budovaní spätných odkazov vyhnúť.
plánovanie a vyhodnocovanie SEO

- PPC reklama vo vyhľadávačoch
PPC reklama je jedným zo základných nástrojov internetovej reklamy. 
príprava, nastavenie a vyhodnocovanie PPC reklám
orientácia v princípoch ochrany dát
ako vytvoriť PPC reklamu, ktorá efektívne zasiahne cieľovú skupinu

- E-mail marketing
E-mail marketing umožňuje dosiahnuť slušných predajných výsledkov 
ako dodržiavať ochranu poskytnutých dát
rozlišovať typy a frekvencia mailov podľa adresátov
vytvorenie zaujímavého a žiadaného obsahu

- Display reklama
Display čiže bannerová reklama dáva možnosť vyniknúť kreativite. 
ako vytvoriť banner
ako ich včleniť do on-line marketingovej kampane
ako vyhodnotiť výsledky
aké sú spôsoby platieb

- Marketing na sociálnych sieťach
Sociálne siete sú fenoménom, s ktorým musí značky vo svojej komunikácii počítať.
Facebook, Twitter, LinkedIn alebo Google+, aký je medzi nimi rozdiel
ako kontrolovať, plánovať a vyhodnocovať komunikáciu na sociálnych sieťach
ako nájsť hovorca značky
ako zvládať krízovú komunikáciu
tvorba a vyhodnotenie reklám na sociálnych sieťach
legislatíva spojená s marketingom na sociálnych sieťach

- Mobilný marketing
previazanosť mobilného marketingu s ostatnými formami online marketingu
spustiť a spravovať mobilné kampane
ako do kampaní zapájať SMS, bluetooth, NFC (komunikácia na krátku vzdialenosť)

- Webová analytika
Google Analytics
kto sú návštevníci webu
odkiaľ prišli
ako sa na webe správali a aký je ich komerčný potenciál
vytváranie prehľadných reportov
nastavovanie konverzných cieľov

- Stratégia a plánovanie
Záverečný blok kurzu je určený na využitie získaných informácií na vytvorenie plánu.
zjednotenie si načerpaných informácie
zorientovanie sa v jednotlivých možnostiach digitálneho marketingu
vybrať tie pravé aktivity pre konkrétnu podnikanie.

Hlavné piliere inernetového marketingu:
Počet užívateľov internetu rastie u nás i vo svete a nie je nič, čo by malo rásť spomaliť. Mení sa aj nákupné správanie zákazníkov. Ľudia prestávajú hľadať tovar a nakupovať v kamenných obchodoch, ich zmysly sa zameriavajú na internet. Aj napriek tomu, že útraty domácností rastú len pozvoľna, český e-commerce trh rastie dvojciferným tempom (15-20% rast). Obrat tovaru predaných cez internet za rok 2013 bol v Česku 70 mld. Sk. Preto nezostáva než včas zareagovať na celosvetový nezvratný vývoj a nastúpiť do rýchlo idúceho vlaku internetového marketingu. Kto zaspí, ten bude mať problémy v blízkej budúcnosti. Patrite medzi vyvolaných, ktorí získajú náskok ! Kľúčový je obsah. Musí byť prehľadný, atraktívne a obsahovať benefity užitočné pre návštevníkov webu, aby sa z nich stali zákazníci. Dobre navrhnutá optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) zabezpečí prirodzenú dlhotrvajúci návštevnosť z vyhľadávačov. Sociálne siete pomáhajú budovať dobré meno, imidž značky a tiež zachytiť spokojnosti aj nespokojnosť zákazníkov. PPC reklama zaistí rýchly zdroj návštev. A ak ešte k tomu viete, ako merať návratnosť svojej investície do online marketingu, ste na skvelé ceste k vybudovaniu dobre zarábajúceho webu. Ok, ale ako na to?

Záver: Žijeme v digitálnej dobe. Ak sa chcete zorientovať vo svete internetových vyhľadávačov, mobilného marketingu, PPC reklamy a ďalších zložiek internetového marketingu, máme pre vás intenzívny kurz Online digitálny marketing pod vedením špičkových lektorov a odborníkov z branže. Fundamentálna odlišnosti online a offline marketingu aneb zmena zažitých marketingových návykov. Trendy a vyhliadky do budúcnosti. Proces tvorby webových stránok - ako postupovať, aby ste získali dobre fungujúci web a nemuseli draho prerábať nepodarené dielo. Ako optimalizovať web pre vyhľadávače (SEO). Kedy sa oplatí investovať do PPC kampaní. Marketing na sociálnych sieťach. Ďalšie možnosti propagácie (email marketing, bannery, ...). Ako merať efektivitu online reklamných kampaní v Google Analytics... to sú len niektoré témy predmetného školenia. Investujte do seba, investujte do vzdelávania a získajte potrebný náskok pred inými !


  • Dĺžka, trvanie IT kurzov | seminárov / workshopov: min. 1 hodina 
  • Úroveň obtiažnosti ponúkaných IT kurzov a seminárov: začiatočníci až pokročilí
  • Miesto konania kurzov pre verejnosť:  Bratislava / Slovenská republika / Česká republika
  • Kategória ponúkaných vzdelávacích kurzov a seminárov: kurzy pre verejnosť / otvorené / ďalšie vzdelávanie
  •       Možnosť absolvovať kurzy | forma výuky: denná, individuálna (One to One) aj skupinová / prispôsobujeme potrebám
  •       Odborný garanti vzdelávania:  odborný interný a externý tím Poradenského centra v oblasti osobnostného a kariérneho rozvoja
  •       Termíny konania: ASAP (ponúkané kurzy a semináre organizujeme pravidelne - min. 2 * týždenne počas celého kalendárneho roka 2022)
  •       Tréningové metódy: individuálne a skupinové riešenie situácií, práce a úlohy, prípadové štúdie, video analýza, literatúra, odporúčania a riešenia, prax
  •       Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenia  (obsah, témy atď.) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
  •       Cieľová skupina a max. počet účastníkov:  každý kto chce zlepšiť osobnostné a odborné zručnosti / min. počet účastníkov na jeden kurz: 1 účastník
         Cena kurzu od:  145,- eur  /  1 účastník

chcem viac info

kurz online marketing skolenie

Konzultacie

 

TvojKouč.sk | rozvojové centrum®
Záhumenská 13, 841 06 Bratislava
Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Info Linka: +421 940 575 609
Web:  www.TvojKouc.sk

soft skills trening skolenie

Výnimočný servis a klientský prístup

Ak máte záujem o odborný kariérny rast či osobnostný rozvoj, ste na najlepšej adrese. Tím spolupracovníkov lektorov, poradcov, školitelov a koučov je pripravený Vaše vedomosti a zručnosti  rozvinúť na maximum. Kurzy a školenia Vám ušijeme na mieru. Kontaktujte nás, sme tu pre Vás. Radi Vám odborne poradíme: +421 940 575 609