Kurz: "Úspešný obchodník a predajca | obchodná psychológia a predajné zručnosti v praxi"
Anotácia kurzu: úspešný predajca a obchodník, obchodné zručnosti a obchodnícka psychológia v praxi. Ste aktívny a činný v obhodnej praxi ? Máte svoju klientelu a zákazníkov, ale potrebujete sa nabiť novými podnetmi či zručnosťami ? Poprípade v obchode aktuálne začínate a chcete získať všetky potrebné informácie a prístupy pre Vašu vlastnú prax ? Chcete sa stať lepším, aktívnejším a efektívnejším. Predávať viac, mať viac spokojnejších zákazníkov, budovať dlhodobé vzťahy s klientmi, stať sa úspešnejším v obchodnej a predajnej praxi ? Potom je tento kurz určený práve pre Vás ! Naši lektori a školitelia Vám zodpovedajú všetky Vaše otázky. Investujte d školenia, investujte do seba rozvoja. Staňte sa na trhu jedničkou !
Výstupné vedomosti: Zlepšíte si svoju komunikáciu. Získaje nástroje a informácie z oblasti typológie Vašich zákazníkov. Zlepšíte si obchodné a predajné zručnosti. Naučíte sa riešiť problémy a konflikty. Osvojíte si techniky ako efektívne a korektne zvládať požiadavky a problémy zákazníkov, zlepšíte sa v profesionálnej komunikácii v oblasti riadenia rozhovoru, kladenia otázok, aktívneho počúvania a zvládania krízových situácií ako napr. riešenie reklamácií. Získate návody ako efektívne zdolávať námietky s ktorými sa každodenne stretávate a ktorých nezvládnutie znamená stratu zákazníka.
Kurz je určený: záujemcom pre oblasť obchodu a predaja, začínajúcim aj skúseným obchodníkom a predajcom, obchodným reprezentantom, pracovníkom zákazníckeho servisu, majitelom, sales managerom, všetkým, ktorí pri svojej práci prichádzajú do styku so zákazníkmi, iné.
Obsah a možná osnova kurzu:
- nároční zákaznícky servis v práci obchodníka, predajcu
- typológia, spoznanie svojich silných a slabých stránok pri jednaní s klientom
- asertívne zvládanie konfliktných situácií
- techniky a spôsoby zvládania konfliktných situácií
- typy náročných zákazníkov z praxe a ako na nich
- spôsoby efektívneho riadenia rozhovoru
- ako zvládať vžité negatívne zásady postoja zákazníka
- pružné zvládanie klasických námietok
- modelové situácie s poskytnutím spätnej väzby
- identifikácia prvkov správania zákazníkov, ktoré nás rozčuľujú
- zvládanie seba, techniky zvládania stresu – dlhodobé, strednodobé, krátkodobé
- riešenie sťažností
- konflikty a sťažnosti
- prečo sa zákazníci sťažujú?
- aký je môj postoj k sťažnostiam
- sťažnosti ako príležitosti (dôležitý nástroj riadenia kvality)
- zásady riešenia sťažností
- čo robiť a čo nerobiť pri vybavovaní sťažností
- ako zaručene stratiť zákazníka
- nároční zákazníci
- typológia zákazníka, typy správania
- sedem kľúčov k jednaniu s náročným zákazníkom
- excentrický zákazník
- štyri typy náročných zákazníkov
- jednanie s náročným zákazníkom
- sebareflexia, plán sebarozvoja
Program je určený: pre každého kto pôsobí v oblasti predaja a obchodu, pracuje so zákazníkmi a klientmi, komunikuje so zákazníkmi, rieši problémy, zaoberá sa aj sťažnosťami zákazníkov, chce sa naučiť ako sťažnosti zvládať, ako pristupovať k náročným klientom. Cieľom kurzu je naučiť a v praxi precvičiť sociálne zručnosti účastníkov, ktorí budú po absolvovaní kurzu: vedieť identifikovať základné princípy zvyšujúce zákaznícku starostlivosť, zvyšovať počet nielen spokojných, ale aj verných zákazníkov, lepšie využívať zručnosti potrebné pri poskytovaní služieb zákazníkom, vhodnejšie pracovať so svojím postojom a pracovnými podmienkami pri uspokojovaní zákazníkov, vedieť identifikovať rôzne typy zákazníkov a prispôsobovať prístup k nim a mnoho mnoho iného. Informujte sa na najbližšie možné termíny. Školenie realizujeme už od počtu: 1 účastník
- Dĺžka, trvanie kurzu | školenia: min. 1 deň
- Úroveň obtiažnosti kurzu: začiatočníci / pokročilí
- Miesto konania kurzov a školení: Bratislava / Slovenská republika / Česká republika
- Kategória ponúkaných vzdelávacích kurzov a seminárov: manažérske kurzy / otvorené / ďalšie vzdelávanie a rozvoj
- Možnosť absolvovať vzdelávanie | forma výuky: denná, individuálna (One to One) aj skupinová / prispôsobujeme potrebám
- Odborný garanti vzdelávania: odborný interný a externý tím školiaceho strediska v oblasti osobnostného a kariérneho rozvoja
- Termíny konania: ASAP (ponúkaný kurz a vzdelávanie organizujeme pravidelne - min. 1 * týždenne počas celého kalendárneho roka 2022)
- Vzdelávacie metódy: individuálne a skupinové riešenie situácií, práce a úlohy, prípadové štúdie, video analýza, literatúra, odporúčania a riešenia, prax
- Minimálne vstupné vedomosti: nepredpokladajú sa konkrétne vedomosti. Školenie (obsah, témy atď.) je možné prispôsobiť požiadavkám účastníkov
- Cieľová skupina a max. počet účastníkov: každý kto chce zlepšiť osobnostné a odborné zručnosti / min. počet účastníkov na jeden kurz: 1 účastník